Thursday, December 30, 2010

untitled

berakhirnya SATU PERPULUHAN SATU GIGS MEMORI kat SOUNDMAKER, PENANG baru2 ne menandakan cuti sem aku dah abes :(
tapi aku puas hati sb cuti kali ne ak byk g jalan2 ngn family dan byk makan serta tdo :)
final sem da skg..x terasa cepat sgt masa berlalu..dan sem baru ne, byk gune e-learning drp FB. hahahaha :D bagus la lecturer aku wat gini.
kalau x haram aku nk tgk nota pon kena pkai sihir baru boley jalan.
tapi yg syg nye, sem ne ak x byk masa nk luangkan dgn b aku :(
xpelah, yg penting bahagia. dan lirik lagu kat bwh ne sgt2 mengingatkan aku kat b :) i mish u muncit !

tiap apa yg aku lakukan
hanya untuk kau saja
asalkan kita bahagia
ku berharap cinta kita
kekal untuk selamanya
sehingga akhirnya
ini bukan mainan yg ku lakukan
ini bukannya sandiwara
inilah kenyataan

lagu daripada Migrain :)


No comments:

Post a Comment